Thursday, September 13, 2007

Woensdag 12 september

De kinderen hebben een vrije dag, dus mogen ze nog eens raketten afvuren. In de namiddag spelen we tiktakboem en andere scoutsspelletjes. Na het eten gaan we terug naar ze toe om afscheidsbriefjes en –tekeningen voor Chris te maken. Rustig tikken onze laatste uurtjes samen weg. We beseffen alledrie dat we het lastig zullen hebben om thuis te komen en weer in de rush gegooid te worden. Nog even pole pole… tijd om na te denken over wat belangrijk is en rust waarin al het overige gerelativeerd wordt…

5 comments:

Joke Eeckhout said...

Jeeeeeeeeeeeeeej weer een heleboel hapklare dagboekverhaaltjes! Sommige verhalen doen me denken aan mijn (schamele) drie weken Thailand.. Kan me het paradijselijke van Zanzibar zo inbeelden, GENIET er maar van, want in Belgiƫ is het herfst.
Ik wou echt dat ik in jullie plaats was. Genieten en tegelijkertijd nog iets nuttigs doen.. Wil bijna zo'n BoonaBaana-kindje adopteren.. Kan ni wachte op de foto's!
Leen, zondag doen ik en ons Eef ons "verjaardagsfeest" (25 jaar!) bij mij en de Steve thuis. Da gade natuurlijk moete misse.. Maar dan komde den donderdag maar ineens langs met uw verhalen en foto's! Samen met de Jo uiteraard.
Tegen dan zal de Pipi hopelijk ook verhuisd zijn..
Mijn laatste uurtjes bij Electrabel zijn aangebroken.. Zal er maar van genieten zeker? Aangezien ik hier geen wuivende palmbomen of andere paradijselijke geneugtes heb..
Tot donderdag!

mam said...

Hallo daar,

Het laatste weekje breekt aan ...
Hopelijk gaat het er ginder wat minder druk aan toe dan hier.
We verhuizen volgende week naar het Torengebouw en zoals het er nu uitziet komt dat niet goed. Ik heb ons vake en al de handigste mannen van de collega's al mee ingeschakeld om wat werkjes op te knappen, we zijn weer maar net thuis (22.30 uur). En morgenvroeg vliegen we er terug in (nog vol te houden tot donderdag - maar dat zal wel lukken).

Leentje ik probeer je al 2 dagen te bellen maar er lijkt iets aan de hand met je telefoon(nummer).
Een 'skypestem' zegt me telkens dat het nummer niet beschikbaar is terwijl ik hetzelfde nummer draai dan 2 weken geleden.
Ik probeer het morgenvroeg nog eens opnieuw.

Het is echt geweldig om jullie belevenissen mee te volgen.
Alles terug ok met het buikje?

Geniet nog van de laatste dagen! Terwijl jullie waarschijnlijk opzien tegen het afscheid ginder kijken wij hier al uit naar jullie terugkomst.

Groetjes,


Mam en Pap

Evi said...

Leen, dank u voor het verjaardags-smsje!

Gisteren bij ons Jo appelcake en plattekaastaart gaan maken. Appelcake zag er lekker uit! Dankzij de nachtwinkel ('t was al laat en niks meer open natuurlijk :s ) is de plattekaastaart uiteindelijk toch nog gelukt want wij dommies hadden verkeerde room gekocht..

Daarjuist bij de bakker nog lekkere bananentaart en smurfentaart gekocht, mmmm dat zal smaken straks!

En nu ga ik spek met eieren eten!

('k wil jullie ni pesten hoor ;) )

Heb afgelopen nacht al keileuke kadootjes gekregen van ons Jo, de Steve en Sofie.

ps: uw kadootje heeft een halve lading verloren onderweg (dacht da'k efkes de zon gezien had..)

groetjes van uw zus die nu echt wel een volwassen leeftijd bereikt heeft en er bijlange zo niet uitziet..

Katrien said...

Even een update:
Kaat is goed geinstalleerd in ons huisje en haar dubbel bed past nog net in haar kamer. Anne komt dinsdag haar gerief in de kamer zetten.
Gisteren Tijsival. Het was sava. Sommige momenten wat emotioneel (vooral het bezoek aan de begraafplaats), maar voornamelijk een ontspannen sfeer. Zoals hij het zou gewild hebben met goe muziek, drank en een paar optredentjes.

Was goed om je te horen Mags. Ik weet nog niet of ik naar de luchthaven kom, maar sowieso zie ik je zondag.

Liefs en tot wat later. x

Neel said...

Jaja Leentje, je 7 weken Tanzania zitten er bijna op! Ik kijk er al naar uit om je hier terug te zien (en ook om je foto's te zien, want die wil ik deze keer wel sneller zien he!) :-)
Geniet nog van je laatste dagen ginder. Wij zijn hier al aan het aftellen naar het leidingsweekend naar de "onbekende lokatie"!
Als je thuis bent, laat je maar eens iets weten, of ik bel je zondag misschien wel even. Je zal het waarschijnlijk al wel druk genoeg hebben tegen dan.

Tot volgende week!

Neel